BODRUM KAYMAKAMLIĞI
DUYURU
Muğla Valiliği AFAD-İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğünün Kararına göre;
İlimizde 21/07/2017, 08/08/2017, 13/08/2017 ve 14/08/2017 tarihlerinde meydana gelen deprem afeti dolayısıyla genel hayatın etkilenmesi sebebiyle Ön Hasar Tespit Çalışmaları yapılmış olup, Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü tarafından Kesin Hasar Tespit Çalışmalarına Ekim ayında başlanacaktır. Kesin Hasar Tespit çalışması bitiminde 30 gün süreli Askı ve İtiraz tarihleri Muhtarlıklarda duyurulacaktır. Kasım ayında Kesin Hasar Tespit sonuçlarına göre yapılacak yardım aşağıda belirtilen şartlara göre yapılacaktır:
  1. YAZIN KULLANILAN KONUTLAR, İŞYERLERİ, ARAÇLAR, TARIM ÜRÜNLERİ VE HAYVAN TELEFLERİ İÇİN ÖDEME YAPILMAYACAKTIR.
  2. AFET ESNASINDA FİİLEN OTURDUKLARI KONUTLARI ETKİLENEN AİLELERE ÖDEME YAPILACAKTIR.
  3. BİR KİMSENİN BİRDEN FAZLA KONUTU HASAR GÖRMÜŞ OLSA BİLE SADECE FİİLEN OTURDUĞU KONUTU İÇİN ÖDEME YAPILACAKTIR.
  4. FİİLEN KONUTTA OTURAN KİŞİ KİRACI İSE HASAR DURUMU NE OLURSA OLSUN ÖDEME KİRACIYA YAPILACAKTIR.
  5. FİİLEN KONUTTA OTURAN KİŞİ EVSAHİBİ İSE SADECE KONUTUN HASAR DURUMUNA GÖRE KOMİSYONCA BELİRLENEN MİKTARDA EVSAHİBİNE ÖDEME YAPILACAKTIR.
Yukarıda belirtilen “AFET ESNASINDA FİİLEN OTURAN KİŞİLERİN” tespiti için yasal süre içinde Kaymakamlığımıza başvuruda bulunan kişilerin başvuru bilgilerine göre aşağıdaki belgeleri beyan etmeleri zorunlu olup 06 Ekim 2017 Cuma günü mesai bitime kadar Mahalle Muhtarlıklarına imza karşılığı teslim edebilirler.
FİİLEN OTURULAN KONUTUN ADRESİNE AİT;
  1. Kişinin Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
  2. 2017 Temmuz ayı dahil 1 yıllık Elektrik sarfiyatını gösteren ELEKTRİK FATURASI HESAP DÖKÜMÜ. (AYDEM)
  3. Fiilen Oturan Kişi Kiracı ise KİRA SÖZLEŞMESİ.
YUKARIDAKİ ŞARTLARI KARŞILAMAYAN BAŞVURULAR DİKKATE ALINMAYACAK OLUP YANLIŞ BEYANDA BULUNANLAR HAKKINDA YASAL İŞLEM YAPILACAKTIR. İNCELEME SONUCU KESİNLEŞEN HAK SAHİPLERİNE AİT ÖDEME İSİM LİSTESİ VE GÜNÜ MUHTARLIKLARDA AYRICA DUYURULACAKTIR. DUYURULARIN TAKİP EDİLMESİ ÖNEMLİ RİCA OLUNUR.